onsdag 6 oktober 2010

Unnat mig lite onsdagslyx

Som det ser ut just nu i mitt liv så jobbar jag halvdag varje ons. Denna eftermiddag är vigd åt sk "egentid". Då unnar jag mig något, tex massage, nya naglar, frissan, träning eller shopping. Idag blev det det sistnämnda. Det är viktigt att ta hand om sig och ge sig själv uppskattning.

Såg en annons i Metro idag att mina favoritkrämer va på rea på Lindex under denna vecka. Fick denna dagkräm och nattkräm av farmor förra julen och jag blev helt såld. Underbara! (Sorry Kicki och Mary Kay ;)




Hittade ett par fina ögonskuggor på H&M. Fina färger att ha i höst nu. Bra pris också 49,50 :-
(Sorry igen Kicki ;)
Och ett par jättefräcka leggings från Vila. Är dragkedjor som detaljer längst ner. Annorlunda.

Ikväll ska jag hem till Susann, äta kinamat, se på Bonde söker fru och Efterlyst. Hoppas bara min huvudvärk går över som satt sig i de sk migränpunkterna i bakhuvudet. Förbenade huvud när det blir så. Ska lägga mig på spikmattan en stund och njuta över min som sagt "egentid". Ha en fortsatt go onsdag alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar