söndag 31 oktober 2010

Överraskningen-Ystad

Då va det liksom över. Det jag började att planera för så länge sedan. Typ 2 månader. Känns nästan lite ledsamt men ändå så kul med tanke på att det blev så väldigt lyckat. En sån kanonmysig helg det varit. Känner mig helt slut just nu men är väldigt upprymd och glad över den. Så mkt vi hann med på kort tid. Och så fint väder vi fick. Rena rama våren. Helt fantastiskt.

Detta hann vi, Sjöbo, Öveds kloster, Vombsjön med ritual (pyromaner är inget vi ska bli, ha ha), Ystad centrum med den goda varma mackan på Coffehouse, 4 rätters gåsamiddag på hotellet, förfest, nattklubben Lite Mer, sova ett par timmar, en underbart god frukost, Ales stenar, Sandhammaren, Simrishamn, Stens Huvud, Cafe´Annorlunda m dess buffe´ och Kivik med dess helt underbara musteri och smakprovning. Missade ju dock Glimminge Hus i all hast men där hade ju jag varit som liten så..

Tack min underbara för den jätteroliga och trevliga helg tillsammans med dig!
Hade gärna stannat längre för att spåna vidare på det som komma skall ;)









1 kommentar:

  1. Visst hade vi det helt suuuper!
    Tack för den underbara överraskningen och all din planering inför detta!
    Bilderna blev jätte fina! Tänk att vi hann med så mycket, bra jobbat av oss (fast mest dig)Och gud vad vackert landskap det är!
    Spåna vidare på vårt kommande projekt får vi göra här hemma.... och det ska jag sysselsätta mig med en stund nu.
    Kram till dig min vän!
    Susann

    SvaraRadera