fredag 5 november 2010

En trevlig kväll

Igår kväll va vi ett glatt gäng som va ute och åt på Skojarbacken i stan. En jättemysig restaurang med anor från 1800-talet som jag varmt kan rekommendera.

Till förrätt åt jag en god tomat och löksallad som jag tyvärr glömde ta kort på. Till varmrätt blev det en helt underbart god havskatt med vitvinssås och pressad potatis. Det va min första varma måltid på 4 dagar under min sk träningsdiet så gissa om jag blev mätt?! Är stolt över mig själv att jag lyckades stå emot både efterrätt och fatet med godis som alla andra satt och smaskade på. Vill man bli fin får man lida pin som det så käckt heter. Men jag led inte speciellt. Kändes mest bra, att man inte blev så där äckligt mätt som man kan bli när det blir för mkt av det goda.


Tack till Tommy som betalade hela kalaset !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar