lördag 6 november 2010

Sjukt snabbt det går att lura hjärnan

Nu har det nästan gått en vecka på min sk träningsdiet. Ni vet den utan varm mat och inga kolhydrater(förutom i tors då när jag va utbjuden på restaurang). Har tappat ett kg denna vecka. Bara 4 kvar som garanterat har satt sig runt midjan allihop. 4 veckor till alltså tänker jag då men så lätt är det ju inte. Då gäller det att man tränar så gott som varje dag men det hinner jag inte. Har iaf tränat 4 ggr denna vecka.



Igår kväll va jag sugen på nått gott att äta. Köpte då en kebabsallad med lite fetaost och kebabsås. Och det kändes som jag syndade. Hallå kebabsallad va ju det jag kunde äta till vardags förut. Då va det istället kebabtallrik som gällde när man skulle äta gott. Och idag unnar jag mig en kyckling och pastasallad med avocado, osaltade cashewnötter och lite vitlökssås. Dricker ett glas av Kiviks enormt goda rabarber/hallondryck till det och det känns som jag dricker läsk. Ha ha..



Ikväll när jag ska ha filmkväll så va det förut stora chipspåsen med dipp och en påse smågodis som köptes. Idag blir det grönsaker med dipp, en påse nötmix och mörk choklad. Jag menar, Guuud så lätt det är att lura sig själv. Vips så har man lurat hjärnan.. Ha ha..


Eftersom denna helg är en Mekonomenhelg för min del så blir det en lugn kväll. Har inte ont av det heller. Jag hade ju mitt roliga förra helgen då vi va i Skåne. Nästa gång blir det after work den 19 nov. Glöm inte det nu ni som ska med ! :) Så alla ni som ska ha middagar eller festa ikväll, Ha det så roligt och ta hand om varandra. Trevlig Gustav Adolfs och Alla helgons kväll.

Lite konstigt att dessa dagar faller in i varandra. Man ska alltså hedra de döda och äta Gustav Adolfs bakelse. Hm..

.. ja han är ju i och för sig död så why not. Jag unnar mig dock bara att titta på honom ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar