lördag 13 november 2010

I kön på Ica

Man brukar skoja och säga att det är i kön på Ica man ska möta någon för kärleks skull. From idag är jag faktiskt beredd att tro på uttrycket.

Det va kaos i affären verkligen. Man kunde tro att självaste julhysterin hade startat en mån i förtid. Hamnade längst bak i en lååååååååång kö. Bakom mig ställde sig någon som sa, Vad är det frågan om egentligen? Varför? Jag vände mig om och där stod en jättesöt kille. Vi började småprata och faktiskt så utbyttes en hel del flörtiga meningar. Ha ha.. Mysigt. Att det faktiskt skulle kunna vara där i kön på Ica man kan träffa någon. Nu blev detta inte mer än det lilla som va men ändå. Det förgyller min dag. Behövde det där så väl just idag. Jag är fortfarande liksom med på marknaden. Ibland tvivlar man ju.. Tack du gulliga och trevliga kille för att just du hamnade bakom mig i kön!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar