onsdag 3 november 2010

Tandläkaren-Inte kul

Idag har jag varit hos tandläkaren och fått ordning på en gammal lagning som dom började rota i redan i påskas. Va tvungen att vänta ett par mån eftersom det fanns risk att tanden behövde rotfyllas. Så idag skulle det testas om den hade sina nerver med känsel kvar. Så för att testa det sattes en grej mot tanden som skulle isa efter en stund. Hon hann inte mer än att sätta den emot förens jag hoppade i hela stolen. J..vlar va det isade. Yipiiiiiiiii va det eftersom jag då slapp rotfylla och istället blev det en vanlig lagning. 1050:- isf 4500:- Värt att fira nästan.


Till historien hör också att jag lyckades bita min tandläkare hyfsat hårt i fingret. Ha ha.. Hon skulle in precis när jag bet ihop. Flåt! Men kändes ganska bra ändå. Man är ju inte speciellt nöjd med att sitta i den där stolen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar