torsdag 6 oktober 2011

Back again

Som ni säkert märkt så har jag inte bloggat på sex dagar. Har helt enkelt inte orkat. Tillvaron är just nu lite turbulent och energin finns inte riktigt. Hoppas den blir bättre snart.

Har iaf gjort nya naglar som jag gärna delar med mig av. Ännu en gång, Annika du är bäst!

Dessa i turkost/silver hade jag innan..


.. och nu blev det lila med stjärnor.


I morgon ska beautyn till Stibix för förmedling. Är ju totalt dött att sälja nån hoj just nu. Alla är försiktiga och vädret är ju inte det bästa heller. Men trevliga Markus på Stibix har idag gett mig stora förhoppningar och mkt god service. Får vi se hur det går. Troligt är att jag byter upp mig till nått värre och nyare. Beror på dig nu Markus, Känn ingen press ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar