onsdag 19 oktober 2011

Dax att öka igen

Som det ser ut nu igen så står jag still i min träning igen. Underhåller bara mitt resultat. Vill mer så nu är det dax att börja tänka ett tag igen på vad man stoppar i sig. Bort med socker och kolhydrater. Iaf under veckorna. En ätardag tycker jag man ska unna sig. Så min blir lördagar.

Vet inte vad som hände med min kropp under de två veckor jag jobbade natt men efter jag gjort mina nätter så skrek min kropp, hjärna och hela jag efter onyttigt. Va precis som om kroppen helt plötsligt saknade alla ämnen. Så det har blivit en hel del onyttigt i veckorna efter det. Orkade heller inte löpa lika mycket under de där två veckorna och då faller jag lätt ur rytmen.

Men nu denna vecka är jag åter inne i att äta råris, grönsaker, keso, ägg, tonfisk, makrill, kyckling, hårt bröd, lättdressing, mandlar, gröt och dricker vatten, grapejuice och lättmjölk. Det är kämpigt att kämpa och att ta sig ur det onyttiga träsket men är man bara inne i det nyttiga så går det. Ihop med träning går det lättare än om man bara ska tänka på vad man äter. Det där går liksom hand i hand. Iaf är det så för min del.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar