måndag 9 januari 2012

Hänger knappt med i svängarna

Sicken himla bra måndag. Fattar knappt vad som händer just nu. Bara att sjunga, dansa, skratta och va glad :)

NYTT JOBB:

Varit första dagen på nya jobbet. Mycket att lära sig men det här känns i hela magen och hjärtat att det kommer att bli så bra. Bara att ta det lugnt nu och suga åt sig all info. Ser redan fram emot morgondagen.

NY MOBIL:

Äntligen byttes min mobil in som har krånglat fram och tillbaka i drygt ett års tid. Varit olika fel varenda gång och tom då den kommit tillbaka från reparation. Så nu fick jag välja en ny telefon till bra pris. Blev en Experia Arc S.



NY BIL:

Direkt efter jobbet åkte jag och skrev på papper för den nya bilen. Den har en leveranstid på 10 veckor men absolut värt det då jag nu får allt jag vill ha på en bil. Ska bli så himla kul att få hämta ut den.

Ni fattar ju varför allt känns så himla bra just nu?! Att en mån kan va så bra ;)
Nytt år, ny tid, nytt bra liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar