söndag 29 januari 2012

Mcmässan=Längtan


I fredags kväll va vi en sväng på mcmässan i Göteborg. Gud så kul det va att träffa alla i branschen igen. Vi kolla knappt några grejer alls utan istället tjöta vi i 4 timmar non stop :) Måste säga att jag faktiskt lämnat själva branschen bakom mig men det jag saknar är ju människorna i den. Sen va det ju alltid lika kul att stå på mässa eller öppna hus.

Det som ska bli kul denna säsong är att jag faktiskt kommer ha tid och känsla för att ägna hobbyn mycket mer tid. När man jobbar i den blir det att man känner sig mättad och tappar lite lust över det. Till saken hör ju att man jobbar som mest under säsong så ork och tid tryter.

Men nu känner jag verkligen sug efter att köra igen och det ska bli sååååå himla kul att få hämta den nya hojen till våren. Ska bara få på ett Yoshimurasystem så är den fulländad. För er som inte vet så är det ett effektsystem. Ljud=viktigt ;) Den nya hojen blir en mer pendlarhoj som jag kan ha till och från jobbet. Ledsnat på att ligga ner även om jag tycker de hojarna är de absolut snyggaste. Så här en bild på den nya,

Kawasaki Z1000 2012

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar