lördag 14 januari 2012

Skönt trött


Guuuuuuud vilket härligt dygn! Badat i varma och kalla källor, bastat, fått massage, suttit i ljusterapirum, ätit och druckit gott och bara njutit massor. Spa borde man verkligen unna sig oftare. Kanske kan bli nu när man har ett jobb igen ;) Tack älskade vän för ett underbart dygn med dig. Så glad att jag har just dig i mitt liv! Och tack så jättemycket för de fina presenterna. Tänk att du visste precis vad jag ville ha :)




När vi ätit den underbart smaskiga frukosten gav vi oss in till stan för lite shopping. Hittade denna snygga kappa som det va 70% rea på MQ, Letat ett tag efter nått snyggt ytterplagg som man kan ha till just lite mera snyggt. Inge kul att gå i klackat och parkas. Skorna fyndade jag på Johanssons skor. Också dem på rea. Över halva priset på båda grejerna. Kanon!


1 kommentar:

  1. Hej!
    Det va länge sen jag tittade in.....GRATTIS till nya jobbet och en bra start på året!!! Hoppas du är ledig de närmsta dagarna så vi kan fika och....ja du vet, imorgon ;)
    Kram Jenny

    SvaraRadera