söndag 18 juli 2010

Äntligen ny vecka

Är skönt att denna vecka är gjord nu. Nästa vecka händer en del roliga saker så den ser jag verkligen fram emot.. Idag har jag varit och kikat på Karins och Martins nyköpta hus. Gud vilket jobb de gjort. Rivit ut så mycket och grejat. Kommer bli så fint så. Källaren va min absoluta favorit där det finns en spaavdelning med bubbelkopp och inbyggd stereoanläggning. Där ska vi ha mycket kul sen gummsan. Kan jag få min massage på riktigt spa ;)

För att inte lämna ut mina kära vänner alltför mycket så tog jag inga bilder där. En annan gång kanske...

Varit ute och sprungit igen. Kämpar på. Har lärt mig en ny magövning med hantlar som jag körde för första ggn ikväll. Guuud så jobigt! Jag har tyckt min mage "står still" så behövde testa nån ny övning. Tack Daniel, Du är bäst! :)

Dessa rutor är goda men såna blir det inga om man vill ha dem utanpå magen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar