måndag 26 juli 2010

Blandade känslor..

.. har jag denna kväll efter en arbetsdag på Duells igen. Blev påmind om en massa saker som jag inte riktigt räknat med. Det drog liksom ner mig. Känner också att den typen av jobb inte är det jag vill göra. Det är kul att få jobba med människors fritidsintressen men att sitta stilla framför en dator i 8 tim och vara låst i telefon är inte det jag vill. Man får ont i magen eftersom man inte rör sig ett dugg och stel blir man i axlar, rygg och nacke efter att ha glott in i skärmen en hel dag. Så nu vet jag det.. Är helt slut efter att ha gått upp halv 6 i morse så ikväll blir det soffan och film. Va iaf uppe och tränade innan jobbet idag, vilket jag är oerhört nöjd med just nu när jag är sååå trött.. Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar