lördag 24 juli 2010

Dk, En sån go dag..

.. vi hade igår jag och Sara. Åt god brunch på båten, satt på soldäck och njöt, spelade på banditer och hade såå trevligt i Fredrikshamn med sol på Palmstranden, gott att äta och massa mys. Tack min vän för en jättetrevlig dag tillsammans!!

En jättegod brunch på bord nr. 1 ("Någon" hade varit snabb i bokningen;)


Solning på däck. Tackar vår "fotograf" för hjälp.


En god lunch i Danmarks sol.



En 2 km promenad till den helt fantastiska Palmstranden.


En middag i solen innan båten gick tillbaka mot Götet



Vi träffade Nicke Nyfiken när vi gick ombord.


Sen vann vi tillbaka hela dagens utgifter på en 5kronorsbandit.
Vi är turgummor tillsammans du och jag Sara.


What a beautiful and lovely day.

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag pratade med dig tidigare om ett rosa skinnställ. Har funderat lite och kommit fram till att ett helt ställ kanske inte är så dumt ändå.. Ville bara kolla lite med dig ang. storlekarna. Har normalt strl. 34 (1.68 m och 54 kg)i kläder så vilken storlek bör jag ta? Har sett att de flesta rear ut detta rosa ställ från Berik. Vet du vad det skulle kosta hos dig?
    Hälsn. Therese
    Ps. fin blogg du har!

    SvaraRadera
  2. tackar, ska köra försiktigt! =)

    Vilken mysig utflykt ni gjorde!
    Vad otroligt fint det såg ut där vid Palmstranden! kanske skulle satsa på att åka dit, hoppas på bra väder bara! ;)
    Kramar

    SvaraRadera