fredag 9 juli 2010

Oerhört kluven..

.. är jag just nu över ett jobb jag blivit erbjuden. Ett säljarjobb som är provisionsbaserat. Och det är ju just det här med provision som jag är fullkomligt livrädd inför. Tänk om man inte säljer, då får man panik och migrän helt enkelt. Men OM man säljer så KAN man jobba halvtid för en heltidslön. Man styr helt och hållet sin egen arbetstid och ingen blir jämförd med någon annan någonsin. Vilket jag tycker låter såå otroligt skönt. Att kunna och få friheten att sköta sig själv. Det gillar jag. Först och främst ska jag jobba de veckor jag har på Duells och sedan se hur det utvecklas, sen får jag ta ett beslut efter det. En sak i taget. Men gud så glad man blir när folk tänker på en och ger erbjudanden. Det höjer def självkänslan! Tack Susanne! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar