tisdag 6 juli 2010

Tror jag har bestämt mig..

.. för att sälja hojen och skaffa en fräck bil istället. Den står mest och jag har ledsnat på att betala så enormt mycket pengar för mina 2 fordon. För dom pengarna skulle jag kunna ha en väldigt fräck bil istället som jag använder. I eftermiddag ska vi ge oss ut bland bilhandlarna och kika lite. Sen kan det tänkas att jag hämtar hem nått fräckt från Tyskland. Beroende på pris givetvis. Har ju både bil och hoj att byta in om man får en bra deal. Återstår att se..


Nu blir det väll inte just denna bil eftersom det är en Lamborghini Gallardo som kostar över en miljon. Men den är VÄLDIGT snygg iaf. Vi får se vad det blir. Nått annorlunda som inte alla andra har lär det iaf bli.

4 kommentarer:

  1. Du kan väll inte mena att det skall vara slut på den härliga eran av den sexiga tjejen på den svart/rosa ninjan? :'(

    PS. Bikinin var snygg..
    / @)->-

    SvaraRadera
  2. Nej, du får inte sälja hojen!!
    Vi ska ju ta en sväng ihop nån gång å då måste du ha en hoj att åka på!! =)

    fast en riktig sportbil vore inte fel att äga heller! ;)

    Kan du inte köpa dig en sån hoj som jag har?
    Den är inte så dyr att försäkra och så är den mycket roligare att åka på!! =)
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Misstänker Motorcykeltjejen menar den vita er6n som vi sett i sammanhang med den svarta ninjan. Och det är inget dåligt förslag, har själv en grön.
    Hoppas du mår bra Sara och skriv på bloggen om du kommer in och jobbar på Dulle i sommar så jag kan börja ringa istället för den tråkiga webbordern :)

    Kram @)->- (Mr. Piggelin)

    SvaraRadera
  4. Hellloooo,

    kul att så många älskar hojar :-) jag njöt till fullo när jag åkte till jobbet imorse, nu när man har köpt sig en härlig pingla så har man svårt att tänka sig att vara utan den...Säger som ovan skrivare, skaffa en billigare, är så nöjd med min vita ER6 N, kom igen Sara :-)

    Mvh Madde

    SvaraRadera