torsdag 9 september 2010

Det händer grejer..

.. mest hela tiden just nu. Igår träffa jag nya chefen för första ggn. Kändes kanon. En trevlig och glad man. Ska alla papper bara fyllas i så ska det snart börjas jobba. Skoj med ett nytt uppdrag.

Stort TACK till Börjessons Atv i Alingsås som körde fram maskiner till oss igår då vi skulle ut och provköra. En Can Am 800 Renegade va vi ute med och det finns bara en sak att säga, Herreguuuud vad den går. När jag låg på 90väg och drog på kunde jag inte hålla kvar benen på fotstöden. Det va såå kul. Får väll se hur det blir, En ny kostar trots allt 140 tusen. Hmmm.


I morgon kväll är det Supercrossen på Ullevi som gäller. Jag är så lycklig över att jag får va med och uppleva dessa roliga saker. Tack Duells! Roligt att åter vara en i "gänget", om så bara för den tid det nu blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar