torsdag 2 september 2010

Hemma i kylan igen

Hej på er igen mina kära läsare. Har ni saknat mig? :)

Vilken underbar semester jag haft. Är så glad över att jag bokade 2 veckor. Hämtat så mycket ny energi inför hösten. Nu är jag redo för de nya utmaningarna som väntar. Se på bilder och njut..

En förväntansfull Ninjatjej på Landvetter. Vi höll dock på att missa planet eftersom vi inte visste vi skulle åka transfer ut på plattan. Så sist på va vi.


En av dagarna på stranden. Det va 38 grader de första dagarna så vätskebehovet va stort. Det va inga problem att fylla på det inte ;)



I havet va det hela 28 grader. Helt underbart!!


En av kvällarna på den fina restaurangen Pattys som ligger på stranden. Underbar vy att sitta och äta middag i. Den finaste solnedgången jag upplevt någonsin.



Vi hyrde 4hjulingar och körde med runt hela ön. Ner till surfarnas paradis Prasonissi och badparadiset Lindos med sin fina sandstrand.


Det blev en del goda drinkar. Kaloriintaget har väll 5dubblats antar jag.





I horisonten kan man se Turkiet från pappas hus. Ser ut som det går att simma över men är dock 2,5 mil över till den sidan.



Det har verkligen varit en underbar semester som sagt. Nästa år ska jag nog åka 3 veckor. Har ni ett år på er kära vänner att slåss om platserna som blir nästa gång ;)

3 kommentarer:

  1. Hahaha! Klart att vi har saknat dig! Skönt att du har haft det så bra! :)
    Du blev väldigt snygg i håret!
    Vi ses snart hoppas jag! Kram

    SvaraRadera
  2. Å du ser ut att ha haft en lika go semester som mig....Kram

    SvaraRadera
  3. Vad härligt det ser ut!!
    Vilka fina bilder du tagit!
    Bor din pappa där?

    Tack så jätte mycket för din röst!!
    Rösta gärna fler gånger om du vill!!
    Tusen tack!
    Kramar

    SvaraRadera