måndag 6 september 2010

En go söndag med Susann..


.. hade jag igår. Lite shopping på H&M:s barnavdelning och så en god middag hemma hos henne. Tack min vän för att du hjälpte mig så bra i butiken. Får jag någon gång för mig att skaffa mig en personal shopper då är platsen din jag lovar ;)

Det är kanon att kunna handla på barn. Halva priserna. Bla köpte jag denna snygga skjortan för 149:- som är lika snygg till jeans som till leggins. Den är insydd med knappar i ryggen och det gjorde den så fräck. Köpte också en lång jeansskjorta för 179:- som man kan ha till leggins. Sköna lediga kläder. Me like.





Och så blev det denna känga på Din Sko. Den va såå bekväm att gå i. Äntligen hittade jag en skön och snygg höstkänga. Bara stövlar kvar att inhandla nu.



2 kommentarer:

  1. snyggt!!
    Ja, det är perfekt att kunna handla på barnavdelningen!

    Jag vann tävlingen! Tusen tack för din röst!!

    Jag såg även din vän på Speed art design, tänkte gå fram och prata med dem men det var så jäkla mycket folk...
    Krams

    SvaraRadera
  2. Ja, det var bra grejer vi hittade. Med tanke på allt som hänt idag så kanske det blir så att du behöver en personal shopper så småningom =) Jag kommer att svara ja om jag blir tillfrågad...beroende på vad det blir för lön då så klart ;-)
    Kram till dig skruttan

    SvaraRadera