tisdag 14 september 2010

Faktiskt stolt..

.. över mig själv att jag tog mig ut och tränade i ösregn idag. Det tog emot men efteråt är det helt underbart. Har dessutom kommit på många övningar nu som jag kan göra inne efter utomhusträningen.. Märker att jag mår så mycket bättre när jag tränar regelbundet. Mindre stel i axlar och nacke och färre dagar av huvudvärk. Skönt !

Även om det känns lite trist att sommaren är över så kan man ju inte låta bli att tycka hösten är mysig. Man kan sitta inne och se på film utan att få dåligt samvete. Tända mycket ljus och mysa. Det är skönt tycker jag. Man varvar ner lite. På sommaren är det så mycket man vill hinna med.


Dax för en varm go dusch efter den blöta och kalla utomhusträningen. Ha en go tiskväll alla..

1 kommentar:

  1. Jättebra jobbat! All anledning att vara stolt! Vi får höras imorgon, om vi lyckas bättre då! Hihi! Kram o gonatt!

    SvaraRadera