söndag 12 september 2010

Hämta lite ny energi

Då va helhelgen färdigjobbad på Mekonomen för denna gång. Känns alltid lika skönt när den är gjord. Det är ju bara var 3dje helg jag är där så det är helt ok. Tiden går fort där eftersom det är att göra hela tiden. Och det är ju roligare då.

Vilken lyckad kväll det blev i fredags. Åt gott på Lavacca innan Supercrossen. Jag fick min försenade födelsedagspresent. Har lärt mig det nu Karin att det är så man ska göra, Man ska önska sig upplevelser och lägga upp dem under hela året ;)

Bordet bredvid oss blev fyllt av killarna som körde freestylen under kvällen. Dom är ju grymt duktiga dom där grabbarna. Undra hur många vurpor dom gjort innan dom satt de där hoppen?!


En rolig kväll ihop med dig Karin, En kväll jag sent kommer glömma av många olika anledningar. Tack igen för att just du finns i mitt liv och förgyller det med ditt glada gristryne. Haha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar