måndag 14 februari 2011

Alla Hjärtans Dag


Denna morgon började jag med att ge min kropp all kärlek genom att springa på löpbandet. Provsmakade en ny Celsius, vilket idag blev Mango/Persika. Inte god alls. Parfym och icke kolsyrad. Nej, min favorit efter detta test är helt klart Cola. Den kan jag tänka mig att köpa ett helt flak av. Hoppas också på Jordgubb/Kiwi som kanske kommer ut så småningom.

Haft ett väldigt givande samtal med någon idag. Gjorde mig glad och lugn. Att ha en god kommunikation är a och o i alla typer av relationer. Lyssna och försöka förstå varandra, ta hänsyn och respektera. Relationer är typ det svåraste som finns och något man måste jobba med. Så ta hand om varandra denna Alla Hjärtans Dag. Skänk dom du bryr dig om en tanke. Det gör jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar