måndag 21 februari 2011

Som sagt, belöningar är bra

Som jag skrev för ett par dagar sen så har jag belönat mig själv eftersom jag varit så duktig med träningen. Blev en hårförlängning och lite kläder. Sen har jag dessutom fått mattan på plats i vardagsrummet. Det är så kul och komma hem när det är fint och i ordning.




Hyrbilen jag hämta i söndags blev den nya Citroen C4. En helt ok bil får jag säga. Den är ju inte lika tyst som Golfen men har ändå vissa saker jag saknar, farthållare, mittkonsol mellan framsätena, dimljus och multiratt.

Men jag ser fram emot att få tillbaka Golfen faktiskt. Den kommer bli fin när den är fixad. Nått som ändå är positivt är att det blir hyrbilen som går till Sthlm på fredag. Slipper jag ju slita de 100 milen på Golfen. Och självklart är den rosa rattmuffen överflyttad och följer med på vår resa ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar