fredag 4 februari 2011

Tagit ett steg ytterligare..

.. denna vecka i att öka förbränningen. Äter 3 st tabletter om dagen. En intas med 3 dl vatten ca 30 min innan måltid. Denna tablett mår jag mycket bättre av än Dalblads Burnex som jag testade först. Den fick jag hjärtklappning av och den höll i sig för många tim efter träningen. Den va "för bra" för mig helt enkelt. Så denna burk på 90 st tabletter ska jag äta tills dom är slut.


Nästa vecka ska jag även testa att dricka en fettförbrännande dryck innan träningen. Den får man dock va lite försiktig med eftersom den innehåller ganska hög halt av koffein. Och för den som aldrig druckit kaffe, vilket jag aldrig gjort så ska man ta det lite försiktigt. Den ska drickas sakta i detta fall.

Finns olika smaker med eller utan kolsyra. Jag har köpt apelsin, hallon, cola och persika/mango. Spännande! Väntar på att jordgubb/kiwi ska komma ut till Life som är en nyhet. Den tycker jag verkar god. Gillar man dessa drycker går det att köpa dem i flak hos dem. Fortsätt gärna följa med på denna sköna resa av flödande endorfiner :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar