onsdag 9 februari 2011

Idag tappa jag det totalt

Vakna i natt med världens dunkande huvudvärk runt vänster öga. Nått sattes väl igång efter behandlingen igår. Gick ändå upp tidigt för att springa mina 3,6 km. Ibland kan det hjälpa. Inte idag. Blev värre! Låg sänkt i soffan tills jag va tvungen att åka hemifrån. Haft den dunkande värken hela dan fram tills nu då det bara värker men inte dunkar längre. Helt slut och låg. Förbannade skithuvud!



En vänlig själ tyckte synd om mig och kom med en Marabou chokladkaka under eftermiddagen som tröst. Och vad gjorde jag?! Åt upp den såklart!! Dock en 100 gr o inte 200 som på bilden. Men ändå, fick sååååå dåligt samvete!! Så som jag kämpar... Men i morgon är en ny dag och bara att ta nya tag och gå upp tidigt och gå de 5,5 km power walk igen.



Testade iaf en ny smak i morse av Celsius. Denna gång Cola. Smakade som en iskalle för er som minns dem. Helt ok. Godare än "Fantan" faktiskt. Så på fredag blir en ny smak igen. Häng med!


Dax att krypa ner och hoppas på att man vaknar med ett nytt huvud i morgon. Hade det funnits att köpa hade jag absolut varit först i kön. Hade lagt en årslön om det varit så.. Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar