onsdag 27 april 2011

Äntligen..

.. är den nog på väg bort den här hemska bakterien. Igår kväll kände jag lite hunger för första ggn så jag åt en halv dl ris med lite olivolja och örtsalt. Fick behålla det och sovit hela natten utan toabesök. Är hemma från jobbet idag också för att försöka komma igång med kroppen igen. Har ju inte ätit på ett antal dagar så man blir lite lätt yr emellanåt. Har ju dessutom legat mest så man är lagom stel och får värk i ryggen när man varit uppe en stund.

Vägde mig igår kväll och insåg att den här bakterien tar styggt på kroppen. 2 kg ner. Så nu väger jag endast 55 kg. Kan man väl tycka är bra men det är ju knappast på detta sätt man vill gå ner i vikt. Men mindre än så här vill jag absolut inte väga. Tyvärr tappar man ju muskler på vägen också. Bara kroppen får komma tillbaka helt nu så ska jag ta tag i träningen igen. Nu får det vara nog med baciller! Längtar efter det vanliga livet igen. Kommer uppskatta det otroligt mycket.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar