onsdag 13 april 2011

Lusten är tillbaka

Tappade liksom lusten i att blogga för en stund. När något händer som gör mig så himla irriterad så har jag helt plötsligt ingen lust att dela med mig till andra människor. Men när jag sen tänker efter och fått lite distans och vet att det är människor som mår väldigt dåligt inombords som tror dom får utlopp för det genom att ge sig på mig så fattar jag ju hur korkade dom är. Idioter ska ju inte få sätta käppar i hjulet för mig. Never!



Var tar tiden vägen egentligen?! Sova, äta, jobba, träna och så umgås med vännerna, sen hinner man inte med så mycket mer. Ikväll har jag iaf en kväll hemma och ska greja lite med tvätt och dyl. I mon kväll ska jag äta middag med pappa som är i stan och jobbar en dag. Se vad det bjuds på hotellet denna gång. Mysigt pappa!

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Rolig bild där med alla käppar! Kul att du sparade käpparna som folk har använt för dessa otyg. Nä usch, inga pinnar i hjulet! Skitfarligt! Vi får hoppas att dessa personer växer på insidan också en vacker dag och inser vad som är av vikt i livet.
    Jag vet precis vad du talar om och eftersom jag känner dig så vet jag att du är en person med stor medkänsla för andra och med känsla för vad som är rätt och fel - och det är fel att ge sig på andra med tron att det stärker en själv, oavsett hur man mår med sig själv. Dock händer det ändå och då gör du helt rätt i att slå dessa käppar ifrån dig!

    Hoppas att du och din far hade en trevlig middag igår kväll!

    kram

    SvaraRadera