måndag 11 april 2011

Fattar inte

Det finns människor som läser min blogg som egentligen tycker mindre bra om mig. Människor som snackar skit bakom min rygg, som mest stör sig på mig och vill att jag egentligen inte ska finnas i deras närvaro. Varför lägger man energin på att läsa en blogg som någon skriver som man tycker illa om?! Gör inte det. Lägg er energi på något annat som ger er mer. Ni som bryr er om mig som person på riktigt har jag mer än gärna på min sida. Era kommentarer blir jag glad av och får energi av. Ni andra, SJAS!

2 kommentarer:

  1. Ord och inga visor ;)Tack för igår! P o K

    SvaraRadera
  2. Helt rätt! Energitjuvar kan dra till världens ände! Och vi andra kan välja att inte lägga märke till dem och deras negativa kommentarer, strunta i deras skitsnack och istället gå rakryggade och veta att vi inte låter och sänka oss till samma nivå.
    Tack för thaimatskvällen häromsistens! Så mysigt! Längtar till nästa thaimys. Kanske vill Karin vara med? :-)

    SvaraRadera