tisdag 26 april 2011

Konstigt,

sen påskaftons kväll har jag bara fått i mig en kopp te, ett glas blåbärssoppa, 2 skivor vitt rostbröd och en del vatten, har ju inte fått behålla det och känner ändå ingen hunger i magen. Känner bara äckel när jag tänker på mat. Kanske är det så tills den här bakterien har dött ut.

Om man ska försöka se detta från en positiv sida vilket dock är otroligt svårt eftersom detta är bland det värsta jag varit med om i sjukdomstillstånd, så är det väl att man får en rensning av kroppen. Och va magen inte helt platt innan så kan jag garantera att den är det nu. Försöker jag att spänna ut den så går det inte ett dugg. Men det klart jag hellre har en tjockare mage och sluppit detta helvete. Har varit nära gråt flera ggr när jag går på toaletten. Tarm och mage värker. Suck..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar