måndag 25 april 2011

Varför just jag ?!

Köpte kyckling som jag åt till lunch på påskafton. Kände mig lite olustig i kroppen på kvällen så tog det lugnt på festen. Drack bara 2 öl. Sen kom den på natten vid 5. Campylobacterbakterien. Har aldrig varit så här dålig, kräkningar, diarre, behåller ingenting jag stoppar i mig, inte ens vatten, hög feber m frossa och en hemsk värk i kroppen eftersom den angriper leder.

Ringde sjukvårdsupplysningen och de hade fått in en anmälan om ett annat fall i Lerum som också ätit just kyckling. Så ni som köpt det, vad ni än gör så ÄT DEN INTE!

3 kommentarer:

  1. Vad för kyckling va det?????

    SvaraRadera
  2. Glömde ju att säga hoppas att du mår bättre...kram

    SvaraRadera
  3. Fy din stackare! Var köpte du kycklingen? Var den färdiglagad?

    SvaraRadera