torsdag 25 augusti 2011

Äntligen hände det idag..

.. som jag så lääääänge gått och väntat på. Ett telefonsamtal som fick mig enorm glad. Framtidens pussel börjar så sakteligen läggas och det känns i luften att det är nått stort på g.

Igår va jag på ett kroppsligt möte i Södertälje igen. Va ju där då i feb för nästan exakt på dagen ett halvår sedan. Denna gång blev behandlingen 5 och en halv timme. Helt sjukt vad tiden bara sprang iväg. Hände väldigt häftiga saker med mig och min kropp även denna gång. Vulkanutbrott av både glädje och tårar.. Dessa behandlingar är absolut det mest häftiga jag varit med om.

Ett nytt kapitel är redo att skrivas i mitt liv och det är på tiden att man kan lämna all skit som varit genom åren bakom sig på alla plan.. Jag tackar alla dessa underbara människor som kommer i min väg och hjälper mig och min kropp att få gå vidare. Nu en gång för alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar