måndag 8 augusti 2011

Hej igen

Va ett tag sen jag skrev nu. Jobbat hela helgen på Mekonomen med typ nackspärr så har inte orkat ett dugg när jag kommit hem. Ett proffs jag pratat med menar på det är en utmattningsvärk. Låter ju inte helt omöjligt med tanke på att jag på 8 veckor varit ledig två dagar. Dessutom gjorde jag i fredags något som för mig som människa va ett måste. Tog ett steg i min personliga utveckling. När människor behandlar mig respektlöst och tar mig för given blir jag fullkomligt galen. Då måste jag vidta åtgärd och försöka få dem att förstå att jag är en värdefull människa som man inte pissar på längre. Den tiden är förbi för längesen och det måste jag säga känns förbannat bra.

Så nu tar vi nya tag och tar ett steg mot nya tider och utmaningar. Jag vet att det kommer bra saker även för mig. Det man ger får man tillbaka även om det blir utav helt andra människor än dem man gett till. Det vet jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar