tisdag 16 augusti 2011

Äntligen jag igen

Känns så otroligt skönt att vara tillbaka. Har fått energin tillbaka och har börjat springa igen. Snacka om träningsvärk! Där ser man vad en veckas uppehåll gör.. Idag har jag jobbat ett 11 timmars pass och visst är jag lite trött men för bara ett par dagar sedan hade det varit en omöjlighet med tröttheten och värken i nacken. Är nästan helt bra i nacken men ska ändå träffa en läkare/kiropraktor/osteopat i Uppsala på sön. Haft ett långt samtal med honom där han sa han gärna vill träffa mig. Han ska gå igenom min kropp och försöka släppa på diverse blockeringar som han tror finns där. Därav värk och huvudvärk. Ska bli spännande och se vad han "hittar" i kroppen min.

Ska bli underbart att få ha en vecka ledigt. Åka iväg och känna lugnet. Har ju jobbat precis hela sommaren. Och inte har jag blivit rikare för det. Iaf inte då det gäller pengar. Men däremot erfarenhet av olika slag. En sak jag bär med mig bla är att människor ibland inte är vad dom utger sig för att vara. Och att människor är egon när det väl kommer till kritan är ju inget nytt det heller. Men jag tar det till mig och går vidare i min utveckling. Mot nyare bättre och betydligt ljusare tider.

1 kommentar:

  1. hur är din hals ont nu? är du ok?

    arcankaplan@hotmail.com

    SvaraRadera