måndag 26 december 2011

En förmiddag på Friskis

Jag hängde på låset där denna morgon. Va faktiskt ett 20tal till som gjorde det. Fler än jag som absolut inte kan leva utan sin träning efter ett par dagar. Inte det att jag känner att jag får dåligt samvete av det jag äter utan mer att det känns i kroppen att den blir stel och konstig. Man saknar de glada endorfinerna helt enkelt. Så idag blev det en mil på bandet och sen hård styrketräning. Saknar faktiskt det där med gymet en del. Får nog köpa hem lite mer vikter tror jag. Märker ju att de vikter jag har hemma blivit för lätta. Ha ha.. Ett angenämt problem! :) Nu är jag vrålhungrig och känner doften av mat från nedervåningen. Ska njuta av ännu en lagad måltid där man får sätta sig vid dukat bord. Guld!

Hoppas ni alla haft en mysig julhelg. Den gick verkligen fort. I morgon är det dax att flyga hem igen och återgå till vardagen. Men nu ska det bli spännande att komma hem eftersom nya spännande utmaningar väntar på mig så småningom. Livet är allt bra oförutsägbart och dock så spännande och roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar