onsdag 21 december 2011

Så skönt att va ledig och hemifrån

Ja då är man i Uppsala igen och ska fira julen. Året har sprungit på får man säga. Tycker inte det va så längesen som jag va här sist för att fira jul. Men nu njuter jag bara av lugnet och att saker och ting börjar falla på plats i mitt liv. Som jag har kämpat under ett par år nu med allt.

Idag har jag varit ett par timmar på Gränby köpcentrum. Jag säger bara en sak, HERRE GUD vad folk inte är kloka! Så in i bomben stressade och rent ut sagt blir dom otrevliga i sitt sätt att vara då. Jag gick runt med mitt leende eftersom jag kände mig till freds men får erkänna att jag inte orkade hålla det under hela min shopping med tanke på hur folk betedde sig runtomkring. Svårt att blunda för dem. Men nu är jag ute på landet igen där allt är lugnt, tyst och stilla. Som sagt, Njuter av min tillvaro just nu och känner att det är något jag faktiskt är värd. Att få känna lugnet och lyckan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar