lördag 17 december 2011

Vilken trevlig kväll..

.. det blev igår. God mat, gott att dricka, lite julklappsutdelning och sällskapsspelet Kampen mellan kvinna och man, i trevligt sällskap. Jag hade bakat en chokladcheesecake som vi åt till efterrätt. Den blev uppskattad vilket gjorde mig glad. Längesen jag hade en sån trevlig kväll. Skratten avlöste varandra och för en stund kunde jag slappna av och ha roligt. Att man idag känner sig lite sliten gör ingenting. Så sällan som jag dricker nån alkohol nu för tiden så känns det inte så jobbigt. Det är absolut värt att vara lite sliten då man haft en sån otroligt lyckad kväll. Tack snälla för den fina julklappen, den kommer jag vara nära ofta.

Så denna kväll blir det mys i soffan med film och lördagsgodis för att hämta lite ny energi. Men först ska jag förbereda allt inför min julresa. Ska bli enormt skönt att komma bort en vecka. Trevlig lördag på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar