måndag 12 december 2011

Löpning ger resultat


Nu har jag snart sprungit på mitt löpband under ett års tid. Måste säga att det verkligen va värt sina pengar. En investering för kropp och själ helt klart. Mindre migrän, jag är piggare, har fått fastare kropp, blivit av med mina celluliter på lår och rumpa och blir glad av mina endorfiner.

Allt detta springande har nu gjort mig till en relativt fast stl XS och det tyckte jag va värt en belöning så på rea köpte jag dessa två slimmade klänningar. En underbar känsla att sätta på sig dessa utan att det hänger ut på sidorna eller att det känns obekvämt.

Jag säger bara en sak till er alla som håller på med era dieter för att försöka gå ner i vikt, Börja löpträna ! Jag garanterar er ett resultat om ni verkligen går in för det och inte ger upp. Kämpa är ordet. Hur många har inte gått på en diet, gått ner ett par kg för att sedan gå upp dem igen, OCH oftast blir det då ett par extra än dem man faktiskt hade från början. Nej, träning och att tänka på vad man äter under veckorna är absolut det enda receptet som faktiskt fungerar i längden på riktigt. Jag vet :)












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar