fredag 3 augusti 2012

En dröm blir sann

Igår va jag och träffade min blivande pt. Ett 2 tim långt möte där vi gick igenom hur min kost ser ut idag, hur min träning är och mina mål med träningen. Fick så mycket klarhet i saker bara av detta. Tex att jag har på tok för lågt energiintag för den mängd träning jag utför, det har jag ju känt, och massa annat. Därav att jag står stilla i mina resultat.. Så nästa steg är att genomgå en himla massa tester. Scanna min kropp för att titta på varje kroppsdel och muskel. Hitta mina svaga o starka punkter. Ett kostschema ska läggas upp sen kör vi. Häng med mig på en 20 veckor lång resa mot bättre hälsa, en snyggare kropp och bättre välmående. Som han sa, Detta kommer ta mig och min kropp till nya höjder som jag inte trodde fanns. Ska bli sååååå himla kul och spännande! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar