torsdag 9 augusti 2012

Tester gjorda

Igår genomgick jag alla testerna ihop med min pt. Oj oj, mkt intryck! Han började med att lägga mig på brits för att känna igenom min kropps rörlighet och muskler. Va ju kort lite här o var, framförallt baksida ben (typiskt för en löpare), sen blev d mätning av kroppsdelar och vägning. Utomhus körde vi en liten löpskola där han ville se hur mitt löpsteg såg ut. Korta muskler. Fått inlagd stretchning som ska göras fem ggr om dan.

Sen blev det gym, sving med kettle bell där det visa sig att jag skulle ha dubbel vikt mot jag kört hemma. Där ser man. Lyfte skivstång, gjorde armhävningar, sitt ups, utfall och knäböj. Sen körde vi intervall i knäböj med 10 kg boll mot vägg, den va jäkligt jobbig kan jag lova, svetten fullkomligt spruta, 1 min boll, vila 15 sek, 1 min utfall.. Skaka i hela kroppen efteråt. Och detta va BARA tester. Ska bli väldigt intressant o se hur kroppen känner sig efter den riktiga träningen. Har grym träningsvärk i ben o rumpa idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar