lördag 22 augusti 2009

En trevlig dag

Idag har jag varit och hälsat på hos nya jobbet. Köpte med mig lite fikabröd och gled in med beautysen. Så glada dom blev grabbarna. Över fikabrödet mest antagligen ;)

Det kändes lite konstigt må jag säga. Att gå bakom disken och se ett schema på en dörr där mitt namn stod med. Det blev liksom mer påtagligt helt plötsligt att jag faktiskt ska sluta på Duells och starta ett nytt liv på ett annat jobb. Se om man äntligen ska få chans att träffa den där trevliga Karin. Hi hi...


Fick iaf träffa en annan trevlig Karin idag. Åkte hem till henne och Endro efter och fick en fika och åt sedan lunch med dem. Tack för er gästvänlighet kära vänner. Tycker mycket om er. Är såå kul att ni funnit varandra. Och att jag funnit er :)

Ikväll blir det myskväll med tjejerna. Hyrt 2 filmer och köpt hur mycket godis som helst. Här ska svullas ordentligt. Sista svullokvällen innan ny jobbvecka och mer träning igen. Snart ska ju bikinin på...

1 kommentar:

  1. Den där reklamfilmen... Du kanske kan få dem att göra något bättre när du väl är inne i gänget? Inget ont emot Karin. Hoppas att hon förstår... ;D

    SvaraRadera