söndag 2 augusti 2009

Förbannad, men bara för en kort stund

Fy f..n för människor i ens närhet som går bakom ryggen på en och försöker sätta kniven i ens rygg. Trodde man hade rannsakat människorna runt sig för att inte det skulle ske. Tydligen inte. Svaller och skitsnack, Hur orkar människor lägga sin energi på det?! Har man inte annat att göra i sitt liv?! Saker som ger mer. Roliga saker som ger energi och får en att må bra.. De människor som gör så mot mig går fetbort. Håll er långt borta från mig och mitt liv!

Är förbannad men bara för en kort stund. Orkar inte lägga ner energi på människor som är dumma mot mig. Har så mycket annat som upptar min positiva energi. Dem jag tycker om och det som är roligt i livet. De riktiga vännerna, hojen och det kommande jobbet tex. Har ett berikat liv med många människor runt mig som ger mig positiv energi och får mig att må bra. Det är dom jag ger tillbaka till...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar