söndag 9 augusti 2009

Jag har tänkt

Då det uppdagades att någon en sk vän gått bakom ryggen på mig och haft en massa åsikter om mig och min blogg tappade jag lusten för en stund i att blogga. Nu har det gått ett par dagar och jag har insett att en person ska inte få förstöra för mig och dra ner mig. De människor som har ett så stort behov av att snacka massa skit om andra har antagligen ganska innehållslösa liv själva. Ett sjukt behov av att sätta igång intriger och försöka få andra att må dåligt. Jag är glad att detta hände så jag fick upp ögonen för vem som är vän på riktigt och inte. Sanningen kommer ALLTID fram förr el senare.

Så till alla er som gillar mig och min blogg fortsätt att läsa den och ge mig den glädje ni gett tidigare.
Ni som retar sig på mig behöver ju inte läsa den alls då den faktiskt bara gör er irriterade och framkallar negativ energi hos er. Antagligen handlar det mest om avundsjuka på mig och mitt liv..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar