söndag 23 augusti 2009

Semestern är över för en liten stund

Då va det sista semesterkvällen för denna gång. Veckan har gått ganska sakta ändå. Har fått gjort såå mycket av sakerna som jag legat efter med och det känns kanon. Har ju faktiskt semester om en vecka igen. Då blir det resa av till värmen. Får se var vi hamnar. Is i magen och väntar för att få en billig resa...

Idag har jag tränat, tvättat bilen, handlat mat för veckan och rivit ut lister och spacklat i klädkammaren. Ska det målas vitt efter en omgång till med spackel. Har ju haft kontor där ett par år men har insett att jag aldrig sitter där och behöver utrymmet för annat. Typ mckläder och annat. Trött på att mckläderna ligger i en hög över en stol jämt för att det inte finns plats i garderoberna. De är så värdefulla och förtjänar ett bättre liv än så. Kommer bli kanon där inne. Ska det bara inhandlas en del inredning på Ikea i veckan.

Tänkte jag ska förbereda allt så det är klart innan resan nästa helg. Kan pappsen komma och smacka upp allt veckan därpå när han tapetserar hallen. Pappsen är så välkommen så. Bra med pappsisar. ;)


Nu ska jag göra en stor kopp rabarber/grädd te. Älskar. Sen ska jag lägga mig i soffan och se på niofilmen på femman. Trevlig kväll alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar