tisdag 18 augusti 2009

Första semesterdagen

I natt har jag inte sovit mycket. Några hade fest med karaoke i huset. Hörde vartenda ord som sjöngs. Lyhört. Det blev tyst först framåt sextiden i morse. Tack för den.. Det är då man önskar att man bodde enskilt i hus där man bara hade sig själv. Tur man inte skulle upp och jobba iaf. Då hade jag fått mig ett frispel..

Har gjort en framvagnsinställning på bilen idag. Om det är normalt att hjulen ska stå i 0,1% vinkel så stod mina i -2,5% som en plog både fram och bak alltså. Funkar ju bra på vintern men det är ju synd att det också äter däck och blir dyrt. Nu är det gjort iaf och på köpet fick jag med nya mattor till alla platser. De börjar arta sig på Mölndalsvägen. Tack Alex för att du styrt upp det stället. ;)

Medans bilen va på sin verkstad så va jag på min nagelverkstad. Tack älskade Lena för idag!
Fräscha sommarnaglar inför resan..



Jag tog mig en låång promenad båda vägarna eftersom det va så fint väder. Man får ju passa på.
Sen åkte jag och beställde tapet till min hall. Hittade äntligen den tapeten som jag letat efter.
Tack Jenny för numret. Den fanns på Colorama. Bra va?! :)

Nu ska jag sätta mig ute i solen en timme och njuta av livet och min semester...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar