måndag 20 december 2010

4:e Advent och Lilla Julafton

Igår va det 4e advent och jag va hos farmor och firade lite jul med pappa o Birgitta. En mysig dag. Åt smörgåstårta och delade julklappar. Är jättenöjd med dessa klappar. Bla fick jag en rostfri vattenkokare och presentkort på Stadium jag önskat mig. Tack!



Idag har jag varit ute på en skön morgonpromenad i det vackra vinterlandskapet. Snöade lite och blåste så va ganska kallt. Men nu börjar solen ta sig igenom molnen och det är jättefint ute.


Har kört Paulos magträning vilket känns bra efter en del onyttigt redan dessa 2 dagar borta. Tänker inte hålla igen denna julvecka men man kan ju tänka sig för lite och försöka röra lite på sig så går det bra. Vet ju att löpbandet inte lämnar mig därhemma så bara att köra igång när man kommer hem igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar