onsdag 15 december 2010

Lite ledsamt

Hälsade på hos Duells igår. Känns alltid som att komma hem när man svänger in där på gatan och ser byggnaden. Undra när den känslan ska försvinna?! Man tas emot med öppna armar av alla och dom blir glada av att se mig igen. Saknar dem så mycket. Jobbet i sig är inte lika jobbigt att ha förlorat som alla dem man tycker så mycket om och trivdes så bra ihop med.

Kändes tungt igår. Va nere och kikade på mitt gamla kontor. Ingen sitter där ännu och alla mina skrivna små post it satt kvar. Kändes konstigt. Finns så mycket minnen i dom där väggarna.. Men nu är det dags att gå vidare, släppa taget om hoppet. I omorganiseringen som komma skall blir jag inte medräknad och fler med mig. Inget kommer se ut som förut på företaget.. Vad jag hoppas är att alla dessa människor jag tycker så mycket om ska finnas kvar i mitt liv ändå. Kram på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar