måndag 6 december 2010

En glad måndag

Idag har jag varit hos tandläkaren igen. Men idag va det bara den årliga undersökningen. Allt gick bra. Inga hål, inga början till hål och jag bet INTE min tandläkare i fingret denna gång. Ha ha..



Fick ett telefonsamtal jag blev väldigt glad över idag. Va väll inte helt oväntat men ändå. Blev glad och det gjorde mycket av min glädje idag. Tack du som ringde!



Mitt löpband kom idag med STOR bil från Schenker. Tyvärr fick jag ingen hjälp av dem att ens ta in det i trappuppgången så det har legat ute hela dan tills gubbarna kom ikväll och hjälpte mig. (120kg) Tur det inte regnat. Tack gubbar! Nu ser jag fram emot invigning. Lör morgon kanske.


I morgon ska Golfen på besiktning. Hoppas det går bra nu också. Har ju Mekonomen annars ;)
Vilket bra liv man har. Gäller att ordna till det till det bästa för sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar