lördag 25 december 2010

Juldagen

En mysig julaftonskväll hade vi igår med gott att äta, julklappsutdelning och gemenskap. Fick många fina klappar och jag fick ge saker som de andra blev väldigt glada över. Även om jag tycker det är roligt att få så är det ännu roligare att ge. Se någon bli glad som man tycker om. Får höra ibland att man är för snäll för sitt eget bästa men nån gång får man väll tillbaka av det man ger. Det är min tro iaf. Jag är hellre snäll än dum. Tomten verkade iaf tycka jag varit snäll under året som gått.

Snart kommer morfar med fru på besök och vi ska äta gott igen. Måste säga att jag faktiskt längtar lite efter mitt löpband. Har blivit en hel del onyttigt under dessa dagar. Men det springer inte ifrån mig så det är bara att köra igång igen när man kommer hem. Fick en julklapp av en person som jag blev väldigt glad över. En bok jag kommer ha stor nytta av. Tack min vän!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar