onsdag 25 maj 2011

Den första riktiga PHA- syrabehandlingen..

.. har jag gjort ikväll i mitt ansikte. Det känns helt fantastiskt faktiskt. Känns rent och fräscht och man märker redan av en reaktion i huden. Denna behandling tar ca 30 min och börjas med en djuprengöring, följt av en ansiktsmask där man under tiden får en hårbottenmassage. Underbart!

Hade med mig alla mina nuvarande produkter jag använder idag i mitt ansikte. En del gick fetbort eftersom de inte passar min hud utan istället gör den mer fet och nu då motverkar denna behandling. Så nu ska jag inte använda dem under 12 veckor utan istället bara göra dessa behandlingar och därunder få ett startkit av hennes produkter som ska reducera mina pigmentförändringar, rynkor och fet hy. När man gått igenom denna behandlingsperiod så räcker det att sedan gå en gång i månaden för att hålla huden i det skick man fått den. Detta tycker jag är jätteintressant men framförallt så känns det lyxigt att unna sig. Som sagt, man blir inte yngre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar