lördag 7 maj 2011

I am back !

Äntligen är jag tillbaka helt med kroppen igen. Frisk och kry. Denna vecka har jag sprungit 3 ggr och de 2 första va motiga kan jag lova efter mina 2 veckors uppehåll pga diverse baciller. Men det är underbart att orka igen och som jag har längtat.

Nu har jag dock bestämt att jag ska dra ner på löpandet från 6 ggr i veckan till 4 (mån, ons, fre och sön och istället öka hastigheten från 9 till 10. När man tränar så hårt och äter så strikt som jag gjorde så blir också immunförsvaret lågt. Kroppen hinner liksom aldrig hämta sig mellan träningspassen. Så nu får jag fortsätta och tänka på vad jag äter för att inte gå upp dom kilona igen som jag gick ner. Men det ska gå bra. Känslan man har av att ha klarat ta sig till sitt mål gör att man tänker efter före.



Idag har jag jobbat och min sena eftermiddag har gått till att skura rent balkongen från alger. Skönt att få bort vintern och göra sommarfint igen. Bild kommer när jag är klar i veckan.

Ikväll ser jag fram emot att inta soffläge med förhoppningsvis en bra film en påse tjocka ostbågar och Loka päron som har blivit min nya favoritdryck. Ha en go lördagskväll alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar